פורטל לימודי הייטק וניו מדיה

כמה עולה בניית אתר

העולם הדיגיטלי הוא קוסמוס בלתי נגמר במרחב הוירטואלי. ניתן ליצור בו אתרים שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו. ישנם אתרים שונים שמשמשים לצרכים שונים, אולם כולם כמעט בעלי אותה המטרה : להביא כמה שיותר גולשים אל האתר שיוכלו לממש את מטרות האתר, בין אם אלו אתרי סחר אלקטרוני, אתרי תדמית, אתרי בלוגים ורשתות חברתיות ועוד.

לכל אתר מחיר משלו על פי רכיביו
לכל סגנון של אתר יש את הדרישות המיוחדות לו לצורך המענה על מטרות העל של האתר – וכוללות למשל שימוש בשפת תכנות מסוימת, יצירת מבנה רצוי לאתר כמו למשל בניית מערכת ניהול לאתר או לא ועוד – נתונים שמשפיעים על עלות האתר. קשת סוגי האתרים מתפרשת בתחומים שונים: בניית אתרי תדמית שיש צורך להוסיף בהם תוכן ולעצבם מסוגלת לעלות בין 4,000 ל- 10,000 שקלים, בהתאם לזמן ולהשקעה של בוני האתר. 

מחיר משתלם לאתר משתלם
ישנם מקומות בהם ניתן לעתים לחסוך מעט באופן ראשוני, כמו למשל אופטימיזציה של קוד תכנות שבנויה כבר באתר ומובילה גולשים באופן אוטומטי דרך מנוע החיפוש של גוגל אל האתר (מה שלא סותר עבודות לקידום אתרים בהמשך). פורטל יכול לעלות בין 6,000-25,000 שקלים משום נפח התעבורה הגדול שבו אמורים לגלוש, חנות וירטואלית יכולה לעלות בין 6,000-12,000 ₪ ומחייבת אבטחה ויכולת ניהול פיננסית. 

איך מתחילים לקבל הצעות מחיר?
הצעות מחיר לבניה של אתר כדאי לקבל ממספר חברות ביחד כדי להרחיב את האפשרויות העומדות לפניכם, אולם רצוי להתעמק לא רק במחיר אלא גם בשירות הניתן לכם. תקשורת טובה בין בעלי האינטרסים יכולה להועיל, כמו גם ניסיון של אנשי הרשת בתחום קידום האתרים והאפשרויות לייעל את האתר מול המחיר, ותמיד לחשוב גם על העבודה השוטפת שהאתר מחייב לאחר בנייתו.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ מקצועי בחינם!

התקשרו להתייעץ עוד היום! 0775669145

לעוד מאמרים

לאן כדאי לטוס בחופשת הפסח

י אפשר להפריז בחשיבותם של לימודים סדירים למי שרוצה להפוך לאינסטלטור. זה לא רק מספק את הידע והכישורים הבסיסיים הנדרשים למקצוע, אלא גם מקדם בטיחות, מקצועיות ויכולת להסתגל לשינויים בענף

Read More »

האם כדי לטוס לחו"ל בזמן חופשת לימודים בלתי מתוכננת?

טיסה ליעד בחו"ל לחופשת בית ספר בלתי צפויה יכולה להיות חוויה נפלאה, המספקת רגיעה, הרפתקאות והפסקה מהשגרה שלך. עם זאת, האם זה שווה את זה וכיצד לעשות זאת בזול תלוי בגורמים שונים, כולל התקציב שלך, מגבלות זמן והעדפות אישיות. הנה כמה שיקולים וטיפים לטיסה ליעד המצריך טיסה לחו"ל במהלך חופשת לימודים לא צפויה:

Read More »

בניית אתרי תדמית

0775669145 צור קשר עם יועץ לימודים פורטל לימודי הייטק וניו מדיה בניית אתרי תדמית מהו אדם או חברה ללא התדמית האופפת אותו? כיום בעולם החומרי

Read More »

עיצוב לוגו גרפי

0775669145 צור קשר עם יועץ לימודים פורטל לימודי הייטק וניו מדיה עיצוב לוגו גרפי הלוגו, או הסמליל (בעברית) הוא הבסיס של מיתוג החברה. ככל שהוא

Read More »

ניווט מהיר

השאירו פרטים מלאים לשיחה עם נציג מקצועי !

תודה על פנייתכם!
נציג ייצור אתכם קשר בהקדם
או
התקשרו למספר 03-3727765 לקבלת ייעוץ מיידי!