צור קשר עם יועץ לימודים

פורטל לימודי הייטק וניו מדיה

קורסי און ליין

קורסי און ליין הינם הפתרון המושלם למי שלא רוצה להתחייב ללימודי תואר אך עדיין רוצה להתפתח וללמוד.

בין אם אתם משוחררים טריים, באמצע הסבת מקצוע, רוצים להעשיר או לרענן את הידע שלכם או אפילו אם אתם בעלי עסק ורוצים להכשיר את העובדים שלכם בתחום מסוים – קורסי און ליין הינם הפתרון המושלם!

נגישים ונוחים, לא מוגבלים במרחק או בזמן, מעניינים ונרחבים ומעניקים ידע נרחב בשלל תחומים – בואו להתייעץ אתנו וללמוד און ליין!

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 0775669145
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

מלאו פרטים מלאים כולל שם מלא ועיר מגורים כדי שנוכל לתת שרות מלא ואיכותי

קצרים ועניינים

קורסים ולימודי תעודה, בניגוד לתואר, לא נמשכים זמן ארוך כמו תואר ומאפשרים ללמוד את הפרקטיקה, לצלול הישר לתוך שוק העבודה ולצבור ניסיון מקדים, ולכן גם זולים יותר מלימודים אקדמאים

אפשרויות בלתי מוגבלות

ברגע שאנחנו לא מוגבלים למוסד לימודים אחד, ויכולים לשלב בין מגוון קורסים ובכך להעשיר את עצמנו במגוון תחומים – אנו מתפתחים הרבה יותר! קחו את ההזדמנות הזו בשתי ידיים!

חיסכון בזמן

מי מאתנו לא היה חולם לקום 10 דקות לפני השיעור, להתרווח על הכיסא עם כוס קפה ולהתחיל את השיעור ללא לחץ מיותר של פקקים? באמצעות לימודי האון ליין זה כבר לא פנטזיה!

קורסים להעשרה הידע והתפתחות אישית

להרבה מאתנו יצא (או יוצא) להגיד את המשפט "אני לא אעבוד בזה, אבל אני מעוניין ללמוד את זה בשביל עצמי" – פה קורסי האון ליין נכנסים לתמונה!

אם אתם בחל"ת, נמצאים במשרה חלקית, עושים הסבת מקצוע או פשוט רוצים לעשות משהו בשביל עצמכם – קורסי האון ליין מציעים מגוון אפשרויות להתפתח  ללא התחייבות ללימודים ארוכים או הכבדה בפן הכלכלי

בנושאים כמו מוזיקה, יוגה, שחייה, זוגיות, תפירה, עמידה מול קהל, הכנה לפרישה, קרב מגע, שפות וכל מה שרק תוכלו לדמיין.

בכל העולם יודעים כי "ידע זה כוח" – בואו לעשות משהו בשביל עצמכם ולקחת קורס בנושא שמרתק אתכם.

מפה השמיים הם הגבול!


לפרטים נוספים על קורסי און ליין וייעוץ

קורסים להתפתחות מקצועית/ הסבת מקצוע

אין ספק שקורסי האון ליין הותאמו כמו כפפה ליד לאנשים העובדים, בין אם זה התדירות הגבוהה בה קורסים נפתחים, הגמישות של השעות והנוחות של שילוב לימודי האון ליין עם עבודה שכבר קיימת.

עקב הנוחות והאיכות של קורסי האון ליין האפשרויות לקדם עסקים, עובדים, קיום הכשרות ופיתוח מקצועיות הפכו לנגישות מהירות ויעילות.

קורסים בתחומי האינטרנט והמחשבים, ניהול עסקי ויזמות, ניהול מחסן, הנהלת חשבונות ויועצי מס, שוק ההון, שיווק ופרסום, כמו כן חינוך וקוסמטיקה הינם מאוד נפוצים בקרב בעלי העסקים אשר מבקשים להגדיל את רווחיהם ולפתח את העסק שלהם.

עקב המבחר העצום של קורסי האון ליין ישנה נטייה להירתע מהתחום והתבלבלות, בעזרת הפורטל והנציגים שלנו תוכלו לבחור את הקורס המתאים ביותר לכם אשר יתרום לכם ולעסק שלכם.

מעוניינים בפיתוח עצמי ומקצועי?


לייעוץ בנוגע לקורסים מקצועיים

GEO.png
BOLEIR.png
ECOCODE.png
mapmaster-1-2-1.png
ARMOND.png
zusman-1-2-1.png
MADRIN.png
darkside-1-2-1.png
גון ברייס ירושלים
מדיאטק הייטק
הטכניון - עזריאלי לימודי המשך
המכללה למנהל
ECOM SCHOOL
HackerU
המכללה הרב תחומית
תל חי המכללה הטכנולוגית

התקשרו אלינו וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם!

0775669145

תחומי הלימוד הנלמדים בקורסי און ליין

ספורט וחינוך גופני

חיים ונושמים ספורט? אורח חיים בריא וגוף האדם מעניין אתכם? אספנו לכם את רשימת הקורסים בנושא זה ובנוסף את בתי הספר אשר מלמדים אותו בצורה הטובה ביותר!

ניהול ויזמות עסקית

מוטיבציה להקים או לנהל עסק זורמת לכם בדם? בואו ללמוד את ארגז הכלים החשוב ביותר בשוק העבודה על מנת להצליח ולהתבסס ולא לבזבז רגע אחד! הלקוח הבא כבר מחכה…

יופי וקוסמטיקה

מהקניית טכניקות איפור מקצועיות ומדויקות, למידת מניקור ופדיקור, בניית ציפורניים, עיצוב שיער ותסרוקות ועד לשעווה, אפליקציה וקוסמטיקה פרא-רפואית, עולם הקוסמטיקה מציע שלל קורסים מרתקים ושימושיים!

שיווק פרסום ומכירות

תמיד חלמתם להרים את העסק שלכם לרמה אחת מעל כולם? בואו לפתח מיומנויות שיווק ופרסום באמצעותן תקדמו ותפתחו עסקים מקטנים ועד גדולים, ותגרמו לכל בעל עסק להתחרות על שירותיכם!

רפואה משלימה ותרפיה

העידן החדש והמתפתח בו אנו חיים מביא עמו בשורות חדשות בתחום הרפואה והבריאות – טיפול במחלה/ במתחים בגוף האדם יטופלו באמצעות טיפול באדם עצמו והבאתו למצב נפשי ו/גופני טוב יותר. מעוניינים ללמוד על החיבור בין הגוף לנפש? מקומכם אתנו!

גרפיקה, צילום ועריכה

ידע בעיצוב גרפי הינו כלי מרכזי בעולם ההייטק, המדיה הדיגיטלית והפרסום.
מעצבים גרפיים משתלבים בכל תעשיות ההייטק, האופנה, הפרסום וניו מדיה.
תמיד חלמתם על עבודה שתשלב יצירתיות עם חדשנות? עיצוב גרפי הוא המקצוע שלכם!

בפורטל unicorn תוכלו למצוא מעל 1,000 קורסים בכל תחום שתבחרו במוסדות הלימוד הטובים ביותר בארץ!
צרו קשר עוד היום!

ניווט מהיר

מידע פופולרי

פוסטים אחרונים

השאירו פרטים מלאים לשיחה עם נציג מקצועי
!

© All rights reserved


Twitter


Facebook


Dribbble


Youtube


Pinterest


Medium