פורטל לימודי הייטק וניו מדיה

קורסי ניו מדיה

עולם הטלווזיה, קולנוע, רדיו ועיתונים – OUT!  עולם המדיה הדיגיטלית, מחשבים, סמארטפונים, רשתות חברתיות ומייל – IN!

עקב המהפכה הטכנולוגית והקידמה בשנים האחרונות, הכלים הפרקטיים והיעילים ביותר לשיווק והתפתחות בעולם החדש והדיגיטלי – כולם נמצאים במדיה: בין אם זה קידום אתרים אורגני, שיווק ופרסום באמצעות רשתות חברתיות, פרסום באמצעות דוא"ל.

בואו ללמוד בקורסים ממוקדים ואיכותיים אשר יקפיצו אתכם הישר לשוק הפתוח עם הכלים המתאימים להצלחתכם המירבית!

ניידות

תמיד רציתם לעבוד מכל מקום בעולם? עולם הניו מדיה הוא בשבילכם! בתחום זה ישנה גמישות רבה במיקום העבודה, דבר אשר גם מקל על הנוחות של העובד וגם מאפשר פתיחת דלתות למקומות עבודה אשר לא מוגבלים על ידי מיקום. בואו לשמוע עוד!

תקשורת

אנשים העובדים בתחום זה יהנו ממגוון רחב של התקשרויות עם אנשים, בין אם יהיו עצמאיים ובין אם יעבדו במשרד- יוכלו ללמוד ולשתף פעולה עם אנשים רבים העוסקים בתחום , בין אם ותיקים או חדשים, ובכך להתפתח ולגדול בזמן שיא

חדשנות

תחום הניו מדיה מביא איתו ניחוח חדש לשוק העבודה, ומקנה לעוסקים בו אפשרות להשתמש ביצירתיות שלהם, באופן בו לא ניראה בעבר. לעובדי התחום ישנה הזדמנות נדירה ליצור ולהמציא גאדג'טים שונים באמצעות הרשתות השונות.

קורס ניהול מדיה חברתית

מי מאיתנו לא הציץ פעם או פעמיים על דף פייסבוק / אינסטגרם של הבלוגרית האהובה עלינו או חנות הבגדים שבדיוק עלתה במבצע חדש, וחשב לעצמו – איך הם שומרים על עקביות ו"פיד" שנראה כל כך טוב? 

רוצים לדעת איך הם עושים את זה? בואו ללמוד ניהול מדיה חברתית!

בקורס תלמדו כיצד ליישם אסטרטגיות שיווק שיותאמו במיוחד לחברה ולצרכיה, כיצד לפתח תודעה ציבורית למותג/  חברה בה אתם עובדים, העלאת תכנים איכותיים ובסופו של דבר יצירת תנועה נכנסת והתרחבות המותג/ העסק כמה שיותר.

הרשת החברתית חייבת לפעול בכל רגע נתון, להיות רלוונטית ומעודכנת לפי המתרחש כיום, לכן העבודה כוללת מחשבה ויצירה בלתי פוסקת!

קורס שיווק באינטרנט

בין אם אתם בעלי עסק, קטן או גדול ככל שיהיה, בין אם אתם חברה גדולה או אנשי שיווק ויחסי ציבור – ידע בשיווק באינטרנט יכול להקפיץ לכם את העסקים כפי שלא הכרתם עדיין!

עולם השיווק הדיגיטלי הוא עולם רחב, מזמין ויעיל לכל מי שמשתמש בו בתבונה, לכן על מנת להשתמש בו על צורתו הטובה ביותר, עלינו ללמוד את עקרונותיו וכיצד הוא פועל!

בקורס שיווק באינטרנט תלמדו נושאים קריטיים לניהול כמו בניית אתרים, קידום אתרים, כתיבת תכנים שיווקיים, שימוש נכון במנוע החיפוש של Google, ניהול פרויקטים בגוגל וברשתיות החברתיות השונות ועוד.

בזכות כל הכלים החשובים הללו קורס שיווק באינטרנט הפך לאחד הקורסים המבוקשים כיום בשוק הלימודים הישראלי, אשר חשיבותו מתבהרת בכל יום עוד יותר.

מעוניינים לשמוע עוד?

התקשרו אלינו וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם!

תחומי הלימוד הנלמדים בקורסי ניו מדיה

שיווק ופרסום באינטרנט

בואו ללמוד כיצד לפרסם ולקדם את עצמכם ואת העסקים שלכם באמצעות הכלים הנרחבים שמציעה הרשת, בין אם זה ברשתות חברתיות ובין אם זה באמצעות גוגל. בואו להקפיץ את עצמכם צעד אחד קדימה!

כתיבה שיווקית- קופירייטר

רוצים להשתלב בעולם הפרסום? מתנסחים הכי טוב בכתב? בואו להיות קופירייטרים! הקורס יעניק לכם מיומנויות כתיבה מקצועיות שהן היסוד לביסוס תדמית בית עסק. תוכן כתוב היטב = לקוח פוטנציאלי!

ניהול חנות בפייסבוק

רוצים ללמוד את ה"שפה" שבה מדברים בפלטפורמת פייסבוק ובכך לקבל חשיפה ופרסום? קורס שיווק וניהול חנות בפייסבוק הינו קורס מקוצר וענייני אשר מקנה לתלמידיו את ארגז הכלים השלם להצלחת וקידום העסק באמצעות הפייסבוק

נטוורקינג

שיווק, פרסום, יצירת קשרים עסקיים יציבים, הגדלת רווחים ותועלת, התרחבות... כל אלו נשמעים טוב? כל זאת ועוד בקורס הנטוורקינג אשר יקנה לכם את הכישורים הנדרשים ליצור הזדמנויות עסקיות ושגשוג

מנהל רשתות חברתיות

הרשתות החברתיות משמשות ככלי השיווקי החזק ביותר בשוק עקב היותן זולות, משתלמות ורווחיות. מעוניינים לרכוש כלים שיווקיים אינטרנטים כגון ניהול תכנים ודפים עסקיים, אסטרטגיות שיווק, מחקר ואפיון קהל יעד ועוד? בואו למוד ניהול רשתות חברתיות עוד היום!

קידום אתרים SEO

רוצים שהאתר שלכם יהיה בעמוד הראשון בGoogle? בואו ללמוד בקורס קידום אתרים את כלי המפתח להבאת האתר שלכם למקומות הגבוהים ביותר בחיפוש, כגון כתיבת תוכן נכון, ביטויי מפתח, כתיבת קוד לאתר ושימוש בקישורים פנימיים וחיצוניים. בואו ללמוד את המקצוע הנדרש ביותר בענף הפרסום הדיגיטלי!

ניווט מהיר

השאירו פרטים מלאים לשיחה עם נציג מקצועי !

תודה על פנייתכם!
נציג ייצור אתכם קשר בהקדם
או
התקשרו למספר 03-3727765 לקבלת ייעוץ מיידי!