פורטל לימודי הייטק וניו מדיה

אקספלורר- כל הטיפים וההמלצות למציאת טיסות זולות

בשנים האחרונות אנחנו כל הזמן שומעים על טיסות זולות במיוחד, טיסה ללונדון ב40 דולר, טיסה לפראג ב24 דולר, טיסה טיסות למזרח ב80 דולר ועוד ועוד. אך האם זה אמיתי? ואם כן איך ואיפה אפשר למצוא טיסות זולות כאלה? אז כן, ישנן בהחלט טיסות ממש ממש זולות, הן כאן, הן קיימות והן זמינות למי שיודע למצוא אותן. אתר אקספלורר הוא המקום הנכון למציאת טיסות זולות, באקספלורר אין סודות ואין טיסות נסתרות, הכל גלוי ופשוט, כן כן גם אותן טיסות זולות שבדרך כלל רק שומעים עליהן. על מנת להקל על החיים בעת חיפוש טיסה זולה ריכזנו בפניכם מספר טיפים חשובים שיאפשרו גם לכם לטוס בזול ובקלות-

  • הזמנה זמן רב מראש- אחת ההמלצות הברורות והעיקריות היא להזמין כמה שיותר זמן מראש, נכון הדבר דורש תכנון מוקדם אבל זה לחלוטין שווה את זה. חברות תעופה רבות מציעות כרטיסים במחירים זולים ביותר לטיסות מתוכננות לתאריכים רחוקים, על כן שווה להזמין לכם מראש ולהנות מהמחירים הזולים ביותר.
  • טיול מהנה עם טרולי בלבד- כאשר אנו נוסעים לטיסות קצרות, חופשת סוף שבוע או למספר מצומצם של ימים, לעיתים ניתן להסתפק במזוודת טרולי קטנה אותה ניתן לקחת איתנו לבטן המטוס. רכישה של כרטיס טיסה ללא כבודה הינה זולה בהרבה בהשוואה לכרטיסי הטיסה אשר כוללים מזוודה.
  • תאריכי טיסה מועדפים- נכון בשבועיים האחרונים של אוגוסט או בחגים הישראליים תתקשו למצוא טיסות זולות במיוחד, אך אם באפשרותכם לטוס בתאריכים אחרים בהם חברות התעופה מציעות כרטיסי טיסה במחירים משתלמים, אין ספק שרק תרוויחו. גמישות בבחירת תאריכי הטיסה היא המפתח למציאת טיסות זולות
  • השתייכות לקהילת המטיילים של אקספלורר- אנו באקספלורר דואגים לכם לחופשה הזולה והמשתלמת ביותר, חברי הקהילה שלנו זוכים לשמוע מאיתנו ישירות למייל שלהם או באתרנו על הטיסות המשתלמות והאטרקטיביות ביותר שאנו מצאנו עבורם. בחירה באחת הטיסות המוצעות על ידינו היא המתכון המושלם לטיסה זולה, משתלמת ואטרקטיבית.

הכל לטיסה שלכם מרוכז במקום אחד

אחרי שבחרתם את יעד הטיסה שלכם, ביצעתם השוואת מחירים והזמנתם את כרטיסי הטיסה המתאימים לכם ביותר, חשוב להכיר לעומק את יעד הטיסה ולתכנן את הטיול שלכם בחוכמה. אקספלורר מקל ועוזר גם בשלב זה ומרכז עבורכם את כל המידע הנדרש לתכנון הטיול לרבות המלצות רבות שנכתבו על ידי גולשים שביקרו בעבר ביעד הטיסה שלכם. מידע רב ככל האפשר טרם יציאה לטיול כאמור עשוי לשנות ולשדרג פלאים את הטיול שלכם ולהפוך אותו לבלתי נשכח.

ניווט מהיר

השאירו פרטים מלאים לשיחה עם נציג מקצועי !

תודה על פנייתכם!
נציג ייצור אתכם קשר בהקדם
או
התקשרו למספר 03-3727765 לקבלת ייעוץ מיידי!