פורטל לימודי הייטק וניו מדיה

עיצוב ואפיון אתרי אינטרנט

על מנת להצליח בעסק מסוים, חשוב להגשים את המטרות. רבים פונים לתחום של בניית אתרים ועיצוב אתרי אינטרנט משום שזו המדיה השליטה כיום, שמסוגלת להכתיב את דעתו של בעל המאה, ובה יוכל הוא להיות בעל הדעה. מטרת הביניים היא קידום יעיל של האתר, על מנת שזה יצליח להביא כמה שיותר גולשים שעונים לטווח "קהל היעד", ובסופו של דבר, יעלו את רף הצלחה העסקית. איך גורמים לאותו קהל יעד לעשות את הדבר הנכון? מתכננים מראש את האתר כך שזה יקרה.

מהו איפיון אתר אינטרנט?
הצעד הראשון שעושים לפני שניגשים למלאכת בניית אתרים זה איפיון נכון. האיפיון הוא בעצם כל אותן ההגדרות שהופכות את האתר למה שהוא: מחליטים איזו מטרה האתר צריך להגשים וכך מגדירים את מהות האתר: האם הוא אתר מסחרי? אתר תדמיתי או פורטל? מי יהיה אותו גולש שאנחנו מחפשים? לאחר שענינו על זה, אנחנו נשנס מותניים ונתכנן פלטפורמה של עיצוב אתר כך שיוכל למשוף את קהל היעד הנכון. זה אתר לילדים? המלל והתוכן צריכים להתאים, וזה כולל את המיקום של כל דבר על פני הדף, עימוד האתר, בחירת מערכת ניהול מתאימה, הצבעים בו ועוד.

למה להעמיק בעיצוב אתרים?
עיצוב האתר הופך אותו לא רק למעניין יותר, אלא גם למושך, בין אם במודע ובין אם בתת מודע.יותר מכך – זה צעד קובע בדרך לקידום האתר. כשאתר נראה טוב הוא ימשוך יותר גולשים: כשהצבעים מאפשרים קריאה קלילה ונגישה, כשגודל הפונטים לא "קורע" את העיניים, כשהמסר השיווקי והתוכן הענייני של האתר במצב מאוזן (בלי יותר מדי באנרים למשל).

כשאתר הוא ידידותי – הרבה רוצים לגלוש בו
כאשר מתכננים אתר בכל רמת בנייה שהיא, יש למקסם את מה שקיים ולהפוך את הקיים לידידותי למשתמש. כשיש מקום לפניות ציבור וליצירת קשר, ופניות אלו נענות במהירות וביעילות, הגולשים ימשיכו לבדוק את האתר. כמוכן, כשאתר מאפשר ניווט קל ונוח, קל ונעים להיות בו.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ מקצועי בחינם!

התקשרו להתייעץ עוד היום! 0775669145

לעוד מאמרים

לאן כדאי לטוס בחופשת הפסח

י אפשר להפריז בחשיבותם של לימודים סדירים למי שרוצה להפוך לאינסטלטור. זה לא רק מספק את הידע והכישורים הבסיסיים הנדרשים למקצוע, אלא גם מקדם בטיחות, מקצועיות ויכולת להסתגל לשינויים בענף

Read More »

האם כדי לטוס לחו"ל בזמן חופשת לימודים בלתי מתוכננת?

טיסה ליעד בחו"ל לחופשת בית ספר בלתי צפויה יכולה להיות חוויה נפלאה, המספקת רגיעה, הרפתקאות והפסקה מהשגרה שלך. עם זאת, האם זה שווה את זה וכיצד לעשות זאת בזול תלוי בגורמים שונים, כולל התקציב שלך, מגבלות זמן והעדפות אישיות. הנה כמה שיקולים וטיפים לטיסה ליעד המצריך טיסה לחו"ל במהלך חופשת לימודים לא צפויה:

Read More »

בניית אתרי תדמית

0775669145 צור קשר עם יועץ לימודים פורטל לימודי הייטק וניו מדיה בניית אתרי תדמית מהו אדם או חברה ללא התדמית האופפת אותו? כיום בעולם החומרי

Read More »

עיצוב לוגו גרפי

0775669145 צור קשר עם יועץ לימודים פורטל לימודי הייטק וניו מדיה עיצוב לוגו גרפי הלוגו, או הסמליל (בעברית) הוא הבסיס של מיתוג החברה. ככל שהוא

Read More »

ניווט מהיר

השאירו פרטים מלאים לשיחה עם נציג מקצועי !

תודה על פנייתכם!
נציג ייצור אתכם קשר בהקדם
או
התקשרו למספר 03-3727765 לקבלת ייעוץ מיידי!